Megoldások » Szoftveres megoldások vásárokon » Kapcsolatok kezelése vásárokon

Kapcsolatok kezelése vásárokon


A vásárok befejeztével át szokta látni, hogy pontosan kik látogatták meg a standját, és mikor? Az egyes vásárokon való megjelenéshez szükséges befektetéseket figyelembe véve, nem az lenne elvárható, hogy részletes képe legyen a látogatókról? Az egymásnak adott névjegykártyák túlságosan is gyakran eltűnnek a vásárokon az öltönyzsebekben, és így aztán egyáltalán nem használnak az üzletének. A friendlyway visitor registration & contact management megoldása segít átláthatóbbá tenni a vásárokon és céges rendezvényeken begyűjtött elérhetőségeket. Miután a kártya beolvasó beszkennelt egy névjegykártyát, az elérhetőségi adatok automatikusan mentésre kerülnek egy adatbázisba. Szükség szerint még aznap marketing anyagokat lehet kiküldeni az érdeklődő partnereknek - a hatékonyságnak ez a megnyilvánulása biztos, hogy elismerésre ad okot. Örömmel készítjük el önnek egyedi ajánlatunkat. Kérjük, keressen minket bizalommal!

Felhasználási területek: látogatók regisztrálása és elérhetőségi adatok begyűjtése vásárokon
Kapcsolatok kezelése vásárokon

Funkciók


  • Látogatók adatainak bevitele billentyűzettel vagy névjegykártya-beolvasóval
  • Látogatók be- és kijelentkeztetése
  • Látogatók adatainak központi gyűjtése egy adatbázisban
  • Közvetlen illesztés meglévő CRM alkalmazásokkal
  • Egyszerű érintőképernyős kezelés
  • RFID vendég kártyák automatikus előállítása
  • Bármilyen "beltéri kommunikációs" megoldással kombinálható
  • Céges anyagok megjelenítése

Előnyök


  • Látogatók adatainak költséghatékony gyűjtése
  • Látogatóforgalom jobb átláthatósága
  • Gyors kihelyezés vásárokon
  • Nagyon gyors adatfelvételi folyamat

 
A friendlyway az alábbi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére: érintőképernyős kioszkok (internet terminálok), információs pavilonok, internet hozzáférést biztosító állomások, digitális fényképező-fülkék, cd/dvd-író állomások, zeneautomaták, jegykiadó kioszk automaták, videomail állomások, névjegykártyák regisztrációjára szolgáló állomások, szobák és épületek megjelölésére és kezelésére szolgáló megoldások, stand-alone és polcra szerelhető promóciós érintőképernyők, ügyfelek üdvözlésére szolgáló megoldások, projekteken alapuló egyedi kioszk megoldások, friendlyway rendszerek lízingelése üzleti vásárokra és eseményekre, pavilonba telepíthető szoftverek, biztonságos böngésző szoftver, távoli felügyeletre szolgáló szoftverek, kivetítőn történő előadások tervezését elősegítő szoftverek, LCD- és plazmaképernyők távoli felügyeletére szolgáló szoftverek, integrált TV és multimédia állomások, röviden: a friendlyway önkiszolgáló és üzleti információs szoftver- és rendszermegoldásokat nyújt mind viszonteladói üzletekben, mind nyilvános helyeken. A friendlyway továbbá országos és nemzetközi szintű egyedi szoftverprojektek megvalósítását is vállalja. A friendlyway eddig több, mint 150 projektnél automatizálta és optimalizálta az operációs- és munkafolyamatokat. A megoldások megvalósítása közben a friendlyway olyan csúcstechnológiát használ, mint a Microsoft .net platformja és olyan fejlesztési szabványokat követ, mint a Rational Rose. A friendlyway egyéni igényekre kifejlesztett, az adott ágazat speciális igényeit szem előtt tartó megoldásokat fejlesztett ki és telepített vállalatoknál, szállodákban, iskolákban, egyetemeken, kórházakban, városházákon, városokban és kistelepüléseken, kutatóintézetekben, bankokban, biztosító-társaságoknál, közhivatalokban, éttermekben, a kereskedelemben, repülőtereken, benzinkutaknál, a médiában, vásárokon, a gyógyszeriparban, az egészségügyi szektorban, bevásárlóközpontokban, ingatlanközvetítő irodákban, múzeumokban, telekommunikációs szolgáltatóknál, gépkocsi-kereskedőknél és még számos más esetben.


Elköltöztünk! Új címünk: Millenium Center - 1052 Budapest, Pesti Barnabás utca 4. | mail: info@friendlyway.hu | tel: (új!) (+36 1) 78 99 065

Európa piacvezető kültéri kioszk szolgáltatója - it's the smile